donderdag 2 juni 2016

Over Suzanne

Hi!

Leuk dat je op mijn blog komt. Zoals de titel al best iets verraadt, gaat mijn blog over boeken. Ik ben iemand die al sinds ze kan lezen ontzettend veel boeken verslindt.
Gingen we vroeger 3 weken op vakantie, was ik halverwege al door mijn boeken heen.
Mijn oudste broer las vroeger ook zoveel, maar in zijn puberteit is dit weggeëbt. Ben ik even blij dat dit bij mij niet zo is. Ik zou niet weten wat ik zonder zou moeten!

Even terugkomend op mijn blog; er komen recensies op te staan van boeken die ik gelezen heb, er komen namen op van boeken die ik nog wil gaan lezen en nieuwtjes over boeken!

Ik hoop dat jullie regelmatig even op mijn blog kijken. Het staat natuurlijk nog in de steigers, maar het gaat dadelijk vorm krijgen!!

Hebben jullie nog tips voor mij?

Liefs, Suus


11 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ben benieuwd na je eerste echte blog! Succes ;)
    Groetjes Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk nath! Thanks voor je reactie. Morgen of zaterdag m'n eerste echte blog :D

      Verwijderen
  2. Leuk Suus!
    Ben erg benieuwd over welke boeken jij gaat schrijven!Succes met je eerste blog!x Lynnie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Lynn! Ik lees voornamelijk thrillers, maar andere genres gaan er ook goed in haha
      Xx

      Verwijderen
  3. Leuk Suus!
    Ben erg benieuwd over welke boeken jij gaat schrijven!Succes met je eerste blog!x Lynnie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Suussel. Heel veel succes met je boeken blog. Je hebt altijd veel gelezen, dus je zult ook heel wat te schrijven hebben. xxx <3 Mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed zo Suus! Ben heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof Suus! Ben benieuwd naar je blogs! Succes :)
    x Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen